woensdag 29 mei 2013

lotje-trek give-away

Gevonden : een relatief onschuldig handje om naampjes te trekken : een naam per ritstasje.


Voor de ritstasjes die niet door jullie werden gekozen, hebben we de namen die niet door de eerste ronde een tweede kans gegeven.



De proclamatie :

1 : Lieve
2 : De Droomfabriek
3 : CreativEls
4 : Sarah
5 : Elke Nys
6 : KellyJade
7 : Greet Schelfout
8 : Luce
9 : Fienenmien
10 : mANdarien

Sturen jullie mij jullie coördinaten door, zodat ik jullie de tasjes en de lintmeters kan opsturen ?
regim.sansel@gmail.com 

Veel plezier ermee !

7 opmerkingen:

  1. Oh, leuk ik ben een winnaar. Ik win net het tasje met het meest geschikte stofke voor een jongen. Ik ga mijn zoon daar blij mee maken. Heeft hij een portemonneeke als er nog eens centjes moeten meegenomen worden.
    Ik bezorg jou mijn gegevens en hartelijk bedankt voor deze kans.

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt!!!!!!! Ik stuur mijn gegevens nog door. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeueeeueueuej ik heb gewonnen :) Ik stuur je direct een mailtje. Bedankt he!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Joepie, ik heb ook gewonnen ! Dikke merci ! Het mailtje komt eraan !

    BeantwoordenVerwijderen